Monday, March 24, 2014

Hotel Lolita Tea Party & Convention Center Photos - part four: my coordinate

For the last part of my Hotel Lolita 2014 entries, I would like to show you some pictures of my coordinate that day!

The point of the look was "Regal Dots & Pearls". I tried to keep it simple, given the busy print on the dress! Angelic Pretty's Royal Poodle was one of my dream dresses, I feel so lucky to have it. Just seeing all the crowns and poodles makes me feel princess-like!

Para la última parte de mis reportes sobre Hotel Lolita 2014, quisiera mostrarles fotos de mi coordinado de ese día!

La temática del look era "Lunares y Perlas de la Realeza". Traté de mantenerlo sencillo, ya que el print es bastante cargado! El Royal Poodle de Angelic Pretty es uno de mis vestidos de ensueño, me siento tan afortunada de tenerlo. Ya de tan sólo ver todas las coronas y los caniches me siento como una princesa!

Blouse Abercrombie & Fitch
JSK Angelic Pretty Royal Poodle in Black
Socks Claire's, Tutuanna
Shoes An-tai-na
Accessories Forever21, Vintage 

Let's take a look at all the pictures the photographers took of me during the event! Vamos a ver todas las fotos que me tomaron durante el evento!


I gotta say, I love this upskirt shot! Hahaha. I'm glad the details from the petticoat and heart-shaped socks weren't missed! Debo admitir que amo este ángulo mostrando por debajo de mi pollera! Jajajaja. me encanta que no se hayan perdido los detalles del petticoat y mis medias con corazoncitos!

A look of absolute wonder. Thank you Veronica Pancheri for the previous two pictures! Una mirada puramente maravillada. Gracias Veronica Pancheri por las dos fotos de arriba!




One of my absolute favorite shots! Thank you Lucía Rodriguez for capturing such a sweet side of me! Una de mis fotos favoritas! Gracias a Lucía Rodriguez por capturar mi lado dulce!



Impeccable timing by Laura Mathieu! Un timing impecable de Laura Mathieu!



And finally, two regal-looking shots by Pablo Canesa. Y finalmente, dos fotos dignas de realeza por Pablo Canesa.

I hope you enjoyed all my reports. Click on the "Hotel Lolita" tag to see them all. Until next time!
Espero que hayan disfrutado todos mis reportes. Hagan click en la etiqueta de "Hotel Lolita" para verlos todos. Hasta la próxima!

シッピー
Kawaii Lifestyle

No comments:

Post a Comment