Tuesday, April 1, 2014

Pink Hello Kitty Birthday Party! ୨୧ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY୨୧

Happy birthday to me!

Last March 21st was my birthday. Because my father's birthday lands on the 23rd, the 22nd we organized a small party with family and friends to celebrate both birthdays.

Feliz cumpleaños a mí!

El pasado 21 de Marzo fue mi cumpleaños. Como el de mi papá es el 23, quedamos en que el 22 hacíamos una fiesta con familia y amigos para celebrar ambos cumpleaños.







Wasn't my Hello Kitty cake just perfect? A neighbor from the block makes them! She's an amazing cook! O no que mi torta de Hello Kitty era la perfección pura? Una vecina de la cuadra las hace! Es increíble cómo cocina!



We had lots of sushi. Yum! Comimos mucho sushi. Ñam!


Happy with my tiara. I don't think I'll ever act my age. Feliz de la vida con mi tiara. Creo que nunca asumiré mi edad.



I hope you enjoyed this short and sweet post. When's your birthday? How are you going to celebrate?

Espero que hayan disfrutado este cortito pero lindo post. ¿Cuándo es tu cumpleaños? ¿Cómo vas a celebrarlo?

シッピー
Kawaii Lifestyle

No comments:

Post a Comment